İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Detention…

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Babes

Detention…“Hey, Gamm,” beamed Aren Collins.“Hey, baby,” the retired grandmother replied. “How are you?”“I’m fine. Thanks! And you?”“Doing good, sweetheart! What’s going on?”“I saved up some money and I want to buy momma’s robe,” shared the soulful, effeminate teen.“Really,” she smiled broadly. “That is so sweet. How much is it.”“$318.50”“Oh my! How about you pay half and then Pops and I will pay the other half.”“Okay, that works! I just needed you to use your credit card for the purchase.”“Absolutely! Send me the link to the one you wanna buy and I’ll do it in the morning.”“Yes, ma’am. Love you,” exclaimed the 14 year-old.“I love you too, baby!”The two ended their call and Aren got in bed.A couple hours later, Aren was awakened by tapping on his bedroom window. It was his next door neighbor 16 year-old Tyreek. He had a dark chocolate complexion and stood about five-ten. He was in the drum corps and had been taking karate since he was in elementary school. Aren raised the window. Tyreek whispered, “Aye, suck my dick!”Tyreek climbed through the opening. Aren pulled out the eight-inch python and began sucking. For several months now, the older guy had been feeding his cock to the sassy, contrary bottom. “Oh, shit! That feel good! Can I fuck you real quick?”“Sure,” smirked the peanut-butter-skinned boi.“Flip over then,” the drummer ordered.Tyreek pushed his dick inside the tight hole. “Fuck, baby!”“You like that,” checked the submissive one.“Hell yeah! Love how you take care of this dick!”“Fuck me, sexy!”“Ooh yeah! You got some good pussy!”“Yeah, nigga! Give it to me!”It was a school night so Tyreek pumped hard. He was aware he needed to get back home before his parents discovered he was gone. He dug deep in Aren’s anus enjoying every stroke.Aren moaned lightly as he felt Tyreek slam into his. “I love your dick!”“Do you, baby?”“Oh yes, Ty! Fuck me!”“Where you want me to skeet?”“In my boipussy!”“You wanna be a teen mom?”“Yes! Make me your baby mama!”“Ah shit, Aren! Here it comes…”Tyreek howled as he erupted. His cum flooded the inner depths of Aren’s sweetness.“See you tomorrow,” Aren smiled as the guy exited through the window.A few weeks later, Deneen Collins, was marching in the processional for the Morgan State hooding ceremony. She was a single mother with Aren as her only c***d. Today, she was being conferred in doctorate in history. She was dressed in the deep blue robe with three velvet bars on either sleeve and velvet front anadolu yakası escort panel.After the ceremony, Deneen and Aren packed into the silver 2014 Toyota Camry. They were heading south because Deneen had accepted a job on the faculty of an HBCU affiliated the Seventh Day Adventist church in South Carolina.The school year came and Aren was unhappy with his change in surroundings. It was a much slower pace than Baltimore. He still practiced his French horn and joined the academy’s orchestra. His tuition was reduced since the his mom taught at the university with which the school was affiliated. Aren was enrolled in the advanced college prep program because he was a whiz. As part of the state’s mandatory curriculum, all students had to take a half-unit of health education. He considered it stupid and determined he would pay little attention until he saw the teacher, Coach Boone.Quincy Boone was a 25 year-old former collegiate point guard. He was now teaching P.E. and health while also serving as head coach for the junior varsity basketball team. Mixed with Black and Puerto Rican, he had a sleek, cool, shortbread skin tone and sexy pink lips. The coach was 6’2” and 190 pounds. Women went wild for him – and so did many men.Aren could see Coach Boone’s biceps beneath the grey polo shirt. He wanted this man. Unfortunately, he still had a bad attitude.“Mr. Collins,” called out the teacher.No answer.“Aren Collins!”“Yeah!”“Put your phone away.”“Oh okay,” Aren rolled his eyes.“See me after class.”Quincy Boone continued lecturing until the bell rang.Aren switched up the coach’s desk. “Yeah?”“What’s wrong, man,” he inquired.“Nothing.”“Whoa! I’m just asking a simple question. I don’t need the attitude. If you were one of my players, I’d…”“Well, I’m not so don’t worry about it.”“You got a tough li’l mouth on you. I suggest you chill out!”“Did you want anything else?”“You know what. Forget it.”With that Aren stormed off.Over the course of the semester, Aren was assigned to morning detention by Coach Boone a couple of times. One day Quincy tried to reach him again, “Do you like waking up early?”“No,” Aren rolled his neck.“Neither do I,” yawned the sexy new father.“Then don’t.”“I keep waking up because you’re disrespectful.”“No. You keep waking up because you give me detention. Don’t do that.”“You gotta learn how to act.”“My grades are perfect. I play the French horn. I’m in Model U.N. I’ll go to whatever college I want.”“Life anadolu yakası escort is more than just grades, son!”“Yeah…okay! I’m not your son though”“I know, Aren! I’m trying to help you. Let’s make a deal.”“What?”“Be my team statistician. I won’t give you any more detention and you try to be nicer.”“I guess.”“Alright, be at practice in the old gym tomorrow after school.”“Fine!”The next day, Aren got up in the nick of time. He rushed to shower and brush his teeth. He put on the school uniform of khaki pants, white Oxford button-down shirt, kelly green tie, and black dress shoes.“Aren! Hurry up,” his mother yelled.“Coming!”The end of the day arrived. Aren reported to practice. Coach Boone introduced him to the team. Both the varsity and JV teams were practicing. Aren recognized nearly everyone because the student body wasn’t that big. He took in the practice and learned the requirements of the job.When practice was finished, he helped straighten up the gym. He waited outside for his mom. Next to him was the k** he didn’t know.“Hey, I’m Aren. Do you go here?”“Hey! Nope. I’m homeschooled, but I play on the team.”“Cool. What’s your name?”“Dexter. Dexter Knight.”“Nice to meet you, Dexter Dexter Knight.”“You’re stupid,” chuckled the center.“I know,” smiled Aren. “How old are you?”“I’ll be 18 next month.”“That’s what’s up. I’m 14.”“You’re a baby!”“No I’m not!”“Chill out, dude! I’m just messing with you.”“There’s my mom. See you around, Aren.”Aren watched the handsome, medium-brown small forward walk away and get into a black 2016 Cadillac Escalade ESV.Over the next week, Aren learned that Dexter was son of the Dr. and Mrs. Gerald Knight. His father was a former Navy officer who became a dentist. His mom taught him and his four siblings at home. Aren wanted Dexter. He made it a point to flirt with him daily.“You got a girlfriend,” Aren asked.“Not officially. My parents don’t want us dating.”“I hear you.”“You got one?”“Don’t ask crazy questions.”“Huh?”“I’m gay.”“What?”“Don’t act like you didn’t know.”“For real. I didn’t think about it. I don’t judge.”“Cool!”“How do you know you’re gay?”“I just am. Always felt this way.”“How can you know when you never had sex?”“Who said I was a virgin?”“Oh you’re not?”“No. Are you?”“I mean I got my dick sucked before.”“I bet you did.”“I’m for real!”“I know!”“You must wanna suck it,” Dexter laughed.“I do,” grinned Aren.“Quit playing!”“Who said I was playing.”“Then, let’s go behind mersin escort the bleachers real quick.”Aren pulled down Dexter’s basketball shorts. His dick was sweaty and hot. He licked the salty balls and wrapped his pretty hands around the 8½-inch prick. “Ooh yeah, Aren,” groaned Dexter. “That feels good.”“Wanna fuck me?”“Huh?”“Wanna fuck me,” he asked again massaging Dexter’s aching massive balls.“Yeah.” Dexter would have agreed to anything at that moment.Aren stood up and pulled down his shorts. “You got a nice ass,” remarked the athlete.“Thank you, daddy,” Aren purred as he wiggled it. “It’s just like a girl!”“I see!”“Put it in, Dexter!”“Ahhhhhhhh shit,” he opined as he pushed inside. “So tight and warm.”“Fuck me, boy!”“Oh, fuck!”Dexter thrust a few times. The level of excitement and the snugness of the boipussy were more than he could bear. He came in like two minutes. “Oh, shit!”“Mmmmmm. That was good,” Aren encouraged him.Coach Boone was walking through the gym when he heard some rustling. He went to investigate. He saw Dexter and Aren pulling up their shorts. “Boys,” he yelled.Dexter jumped.“Knight! Get outta here,” the coach barked. “Aren come with me!”Dexter ran out. Aren followed the man.Quincy sounded ticked, “Aren, I’ve tried to be nice to you, but you just don’t respect me! I only have one choice.” He unlocked the door of a windowless room. “If you’re gonna fuck my players in my gym, then you better fuck me too!”“What,” Aren quizzed.“I know you let Dexter fuck your sissy booty behind the bleachers. I’m jealous!”“Really?”“Yeah! I think about your round butt all the time. Why do you think I made you statistician.”“Let me suck it then!”Coach Boone pulled out his meat. He was blessed with a 9-inch dick. He fed it to Aren gently at first. He picked up speed causing the boi to gag.“Don’t throw up on my dick! I’ll slow down,” the coach said. “Get up!”He pushed Aren against the wall. The coach spat on his hand and massaged his fingers into the hole. “Dexter opened you up I see. Now, I’m gonna show you how a grown man fucks!” He slammed inside.“Owwwww,” screamed Aren.“Take it! You know you want it!”“Oh my god! It’s so big!”“I know, faggit! I’m gonna fuck that bad attitude outta you.”“Yes, sir! Oh, daddy!”“That’s right! I’m your daddy! You know this is what you like!”“Oh, coach!”’“Yeah, Aren! Take this big dick!”Coach Boone stoked Aren’s butt pussy with great skill until he blasted his cum.They got cleaned up.Aren and Coach Boone fucked often from that point. Also, Dexter was constantly begging to get his dick eaten. Aren assisted at every opportunity.One night at dinner, Deneen commented, “Seems like you’re settling in better now.”“Yeah, mom,” concurred Aren.“I’m glad,” she smiled.

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

İlk yorum yapan siz olun

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

illegal bahis canlı bahis siteleri casino siteleri canlı bahis kaçak bahis bahis siteleri bursa escort görükle escort bursa escort gaziantep rus escort antep escort gaziantep escort maltepe escort